Zum Inhalt springen
Önder Gürbüz

Önder Gürbüz

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ∙ Ne mutlu Türküm diyene, diyebilene

Veröffentlicht am September 16, 2019 von onder

bir kahve

Beitrags-Navigation

Vorheriger BeitragZurück 😊 Polisi, istihbaratı… alışığım ben böyle şeylere. Hatırla tesadüf eseri öğrenmiştim izlendiğimi. İhtiyarladım, kalmadı güç kuvvet, ISTEK uğraşmaya. Nerede trak orada bırak. Hafıza, rakamlar… Tabii ki bir ayın çok üstünde ölmüş olacaktım.
Nächster BeitragWeiter Salaklar, görüyorum sizleri demedim mi? Sizden korkanın ağzını yüzünü siksinler

Neueste Beiträge

  • (kein Titel)
  • I’ve never been like that before
  • Tepemi attırmayın sigortaları, gitmem!!!
  • Messersschneide
  • „Das Werkzeug muss zur Umgebung passen“

Neueste Kommentare

  • onder bei Devlet
  • www.zy0832.com bei Devlet
  • onder bei Devlet
  • www.kadikoymasozbayan.com bei Devlet
  • onder bei Devlet

Archive

Kategorien

Meta

  • Registrieren
  • Anmelden
  • Feed der Einträge
  • Kommentare-Feed
  • WordPress.org
Juni 2026
M D M D F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Mai    

Varaklar

  • Bilgi ile ilgili sesli kütüphane
  • Bilişim – Çok önemli lütfen dikkate alın
  • Canlı yayınlar ve gazeteler
  • Çok önemli linkler
  • Entweder ihr legt das Internet lahm oder ihr erschießt mich, NEIN eine Inhaftierung würde euch AUCH NICHTS bringen
  • FamBox
  • Güncel siyaset ve ekonomi
  • Hakkımda
  • İlham perisi öptüğünde
  • Innocence, ah masumiyet
  • Köşe yazarları
  • Looks authentic
  • Newsletter
  • Obsession, tutkular ama asla saplantılar değil
  • On-Demand
  • Only You
  • Özel
  • Paranoyak düşünceler
  • Quick reference guide
  • Secrets of my heart
  • Sesli Kütüphane
  • Venturi Effekt
Hakkımda Stolz präsentiert von WordPress