Zum Inhalt springen
Önder Gürbüz

Önder Gürbüz

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ∙ Ne mutlu Türküm diyene, diyebilene

Veröffentlicht am Juni 21, 2019 von onder

İster inan ister inanma AYNEN ÖYLE! Bilmiyorlar, bilmeyecekler… Hiç kimse!

Beitrags-Navigation

Vorheriger BeitragZurück Ben bir veli âdem, bir çeyrek. Yazdım mi, konuştum mu yazdı konuştu oluyor. Küfür ediyormuşum öyle mi? Bu yaratık kimleri ve neyi temsil ediyor, yakışıyor mu yani???
Nächster BeitragWeiter Öyle uykum geldi ki amansız ağrılar. Yoruldum, benden ne köy olur ne kasaba. 54, ya daha yaşarsam, ilerisi ne olacak? Tek kelime ile TIKSINDIM!

Neueste Beiträge

  • ### !!! >>> i can AND i will force you <<< !!! ###
  • Sade bir güzellik insan Allahtan daha gönül güzelliğinden başka ne isteyebilir?
  • (kein Titel)
  • du IN DEINER ich IN MEINER Welt
  • Bahnhof?

Neueste Kommentare

  • onder bei Devlet
  • www.zy0832.com bei Devlet
  • onder bei Devlet
  • www.kadikoymasozbayan.com bei Devlet
  • onder bei Devlet

Archive

Kategorien

Meta

  • Registrieren
  • Anmelden
  • Feed der Einträge
  • Kommentare-Feed
  • WordPress.org
Juni 2026
M D M D F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Mai    

Varaklar

  • Bilgi ile ilgili sesli kütüphane
  • Bilişim – Çok önemli lütfen dikkate alın
  • Canlı yayınlar ve gazeteler
  • Çok önemli linkler
  • Entweder ihr legt das Internet lahm oder ihr erschießt mich, NEIN eine Inhaftierung würde euch AUCH NICHTS bringen
  • FamBox
  • Güncel siyaset ve ekonomi
  • Hakkımda
  • İlham perisi öptüğünde
  • Innocence, ah masumiyet
  • Köşe yazarları
  • Looks authentic
  • Newsletter
  • Obsession, tutkular ama asla saplantılar değil
  • On-Demand
  • Only You
  • Özel
  • Paranoyak düşünceler
  • Quick reference guide
  • Secrets of my heart
  • Sesli Kütüphane
  • Venturi Effekt
Hakkımda Stolz präsentiert von WordPress