veee hastaneden çıkmak iyiyim diyebilirim, ayaklar, insan renginde. Sadece sol ayak, baş parmak yanındaki iki parmak; ölümün renginde. Düzelmiyor
Ne serum, ne antibiyotik verdiler offffff
https://www.gazeteoku.com/amp/gazeteler/sabah-gazetesi-manseti
