Zum Inhalt springen
Önder Gürbüz

Önder Gürbüz

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ∙ Ne mutlu Türküm diyene, diyebilene

Veröffentlicht am Mai 5, 2019 von onder

Bak unutuyordum az kalsın, ARABA; çizikler. TAVSIYE EDERIM!

14,60
Amazon diyor 09.08.2018’de almışım…
Online…
Tavsiye edebileceğim TEK alışveriş yeri!

Bulunsun, bak lazım oldu sonunda

Beitrags-Navigation

Vorheriger BeitragZurück EVET, vefa, VEFA gülüm vefa. Allah hepinizden, hayatıma giren, kalan hepinizden razı olsun
Nächster BeitragWeiter GELLL, birlikte kafaları çekelim. Hadi artık gerçekten kalk Önder, KALK, git oğlum git, Haydi deh, deh yürüüü eşek arabası yürü! Of, canim istemyiyor

Neueste Beiträge

  • ### !!! >>> i can AND i will force you <<< !!! ###
  • Sade bir güzellik insan Allahtan daha gönül güzelliğinden başka ne isteyebilir?
  • (kein Titel)
  • du IN DEINER ich IN MEINER Welt
  • Bahnhof?

Neueste Kommentare

  • onder bei Devlet
  • www.zy0832.com bei Devlet
  • onder bei Devlet
  • www.kadikoymasozbayan.com bei Devlet
  • onder bei Devlet

Archive

Kategorien

Meta

  • Registrieren
  • Anmelden
  • Feed der Einträge
  • Kommentare-Feed
  • WordPress.org
Juni 2026
M D M D F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Mai    

Varaklar

  • Bilgi ile ilgili sesli kütüphane
  • Bilişim – Çok önemli lütfen dikkate alın
  • Canlı yayınlar ve gazeteler
  • Çok önemli linkler
  • Entweder ihr legt das Internet lahm oder ihr erschießt mich, NEIN eine Inhaftierung würde euch AUCH NICHTS bringen
  • FamBox
  • Güncel siyaset ve ekonomi
  • Hakkımda
  • İlham perisi öptüğünde
  • Innocence, ah masumiyet
  • Köşe yazarları
  • Looks authentic
  • Newsletter
  • Obsession, tutkular ama asla saplantılar değil
  • On-Demand
  • Only You
  • Özel
  • Paranoyak düşünceler
  • Quick reference guide
  • Secrets of my heart
  • Sesli Kütüphane
  • Venturi Effekt
Hakkımda Stolz präsentiert von WordPress