Zum Inhalt springen
Önder Gürbüz

Önder Gürbüz

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ∙ Ne mutlu Türküm diyene, diyebilene

Veröffentlicht am Januar 21, 2019Januar 21, 2019 von onder

EVB aklınızda olsun diye yazıyorum

Her Allah’ın günü araba açıp kapamıyorum ya…
Sigorta bir EVB numarası verdi, hemen yarına evladın arabasını açtırabileceğim…
Geri kalan evrak işleri sonra, önemli olan altımda dört tekerleğin olması!

oku kahpeyi

Brexit

don, of ne soguklar geliyor. Kücük Sibirya, bu sabah -12 dereceydi

Atışa gitmeye kafa mı, hal mi kaldı, var…
Bilmiyormuş gibi beni, halimi???

Beitrags-Navigation

Vorheriger BeitragZurück Kaza, Allah’tan benim suçum değil
Nächster BeitragWeiter 😊 aman boş ver, geçti Boru’nun pazarı, sür eşeğini Niğde’ye! HAYAT

Neueste Beiträge

  • du IN DEINER ich IN MEINER Welt
  • Bahnhof?
  • mein herz war schon IMMER mein GRÖßTES problem
  • at – AVRAT – silah – VATAN – millet
  • So IST DAS so SIND meine Welt-En-

Neueste Kommentare

  • onder bei Devlet
  • www.zy0832.com bei Devlet
  • onder bei Devlet
  • www.kadikoymasozbayan.com bei Devlet
  • onder bei Devlet

Archive

Kategorien

Meta

  • Registrieren
  • Anmelden
  • Feed der Einträge
  • Kommentare-Feed
  • WordPress.org
Juni 2026
M D M D F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Mai    

Varaklar

  • Bilgi ile ilgili sesli kütüphane
  • Bilişim – Çok önemli lütfen dikkate alın
  • Canlı yayınlar ve gazeteler
  • Çok önemli linkler
  • Entweder ihr legt das Internet lahm oder ihr erschießt mich, NEIN eine Inhaftierung würde euch AUCH NICHTS bringen
  • FamBox
  • Güncel siyaset ve ekonomi
  • Hakkımda
  • İlham perisi öptüğünde
  • Innocence, ah masumiyet
  • Köşe yazarları
  • Looks authentic
  • Newsletter
  • Obsession, tutkular ama asla saplantılar değil
  • On-Demand
  • Only You
  • Özel
  • Paranoyak düşünceler
  • Quick reference guide
  • Secrets of my heart
  • Sesli Kütüphane
  • Venturi Effekt
Hakkımda Stolz präsentiert von WordPress