Zum Inhalt springen
Önder Gürbüz

Önder Gürbüz

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ∙ Ne mutlu Türküm diyene, diyebilene

Veröffentlicht am August 3, 2018 von onder

Ne yazık ki Almanca ve ben iyi değilim

Bir tek yazmak istediğim, ki haber kaynakları muhtelif…
Her Allah’ın günü şehit veriyoruz, her Allah’ın günü…
GIZLIYORLAR, haber yasağı!

Çok ama çok, çok, çok, çok dikkatli oku. Çok önemli bir değerlendirme, durum gayet yalın bir dil ine ifade edilmiş. Hani bir Profesör vardı, yalama, anlaşılan hayallere devam

Beitrags-Navigation

Vorheriger BeitragZurück Dedim Ona kızına dolma sarasın ha
Nächster BeitragWeiter Anladığım kadarıyla Kur’an-ı Kerimde RIZIK 112´kez geçmekte

Neueste Beiträge

  • (kein Titel)
  • (kein Titel)
  • 2-3 TAGE in FOLGE das war NOCH NIE seit 2012
  • Kadir İnanır vefat etti
  • Spiel nicht mit dem Feuer Kind

Neueste Kommentare

  • onder bei Devlet
  • www.zy0832.com bei Devlet
  • onder bei Devlet
  • www.kadikoymasozbayan.com bei Devlet
  • onder bei Devlet

Archive

Kategorien

Meta

  • Registrieren
  • Anmelden
  • Feed der Einträge
  • Kommentare-Feed
  • WordPress.org
Juni 2026
M D M D F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Mai    

Varaklar

  • Bilgi ile ilgili sesli kütüphane
  • Bilişim – Çok önemli lütfen dikkate alın
  • Canlı yayınlar ve gazeteler
  • Çok önemli linkler
  • Entweder ihr legt das Internet lahm oder ihr erschießt mich, NEIN eine Inhaftierung würde euch AUCH NICHTS bringen
  • FamBox
  • Güncel siyaset ve ekonomi
  • Hakkımda
  • İlham perisi öptüğünde
  • Innocence, ah masumiyet
  • Köşe yazarları
  • Looks authentic
  • Newsletter
  • Obsession, tutkular ama asla saplantılar değil
  • On-Demand
  • Only You
  • Özel
  • Paranoyak düşünceler
  • Quick reference guide
  • Secrets of my heart
  • Sesli Kütüphane
  • Venturi Effekt
Hakkımda Stolz präsentiert von WordPress